zondag 7 maart 2010

Condoleance-kaartje

Het was heel licht in mijn scrapkamer en dus dacht ik wel even een goede foto te maken. Dus; kaartje op het standaardje, foto geschoten, kaart in een envelop, weggebracht naar de brievenbus en klaar. Nu, 's avonds, ga ik de foto op de computer zetten en kom ik er achter dat de kleuren heel raar op de foto staan. Nou goed; het idee is er... Het is een creme-kleurig kaartje, bruin papiertje, lichtbruin papiertje, donkerbruin lintje (lijkt wel zwart op de foto) en bloemetjes die ongeveer dezelfde kleur hebben als het donkerbruine papier wat op de foto heel anders lijkt. Ik heb dus echt wel over de kleuren nagedacht en in 'real life' passen ze veel beter bij elkaar dan op de foto te zien is helaas!

Het is een condoleance-kaartje voor mijn oom/ tante / neefje en nichtjes die hun (schoon)vader/ opa verloren hebben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten