woensdag 29 mei 2013

Stil? Nee joh; hartstikke druk!

Dat het stil is op mijn blog betekent niet dat er niets gebeurd. Sterker nog; we zijn hartstikke druk! Natuurlijk ook met de baby-kamer maaaaaar wat nog sneller komt: over anderhalve week sta ik op een braderie samen met http://houtendraad.blogspot.nl/ en http://uniekesieraden.blogspot.nl/
Om dat niet zinloos te laten zijn moet er natuurlijk geproduceerd worden:
 Een melkpakje met een lege tag zodat er nog wat op geschreven kan worden door de gever...

Gevuld met kersenbonbons

 Een beterschapdoosje

 Gevuld met zakdoekjes
 Een vrolijk lente-doosje
 Gevuld met waxine-lichtjes en in het midden een roosje

 En een aantal van deze portemonneetjes die erg leuk zijn om geld of cadeau-bonnen in te geven...

 Met aan de binnenkant 2 "pinpasjes" waar op geschreven kan worden
We zijn nog lang niet klaar; ik moet nog hard aan het werk de komende anderhalve week maar goed; ik dacht ik doe even een update tussendoor :-)

7 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gemaakt zeg! Dat zul je hopelijk goed verkopen, het ziet er allemaal prachtig uit! Succes in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een leuke dingen heb je gemaakt Rianne, ziet er super uit en ik weet zeker dat dit wel zal aanslaan!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je gemaakt zeg!
    Je hebt zeker niet stil gezeten! Maar begrijp ik het goed? Ben je zwanger? Of zit ik mis?
    Ik lees in je begin stukje dat jullie druk zijn met de babykamer vandaar mijn vraag(en)

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er allemaal super gaaf uit, Rianne. Dat gaat vast en zeker lopen als een trein! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig! Een hoop leuke dingetjes weer gemaakt dus. Succes op de braderie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEFELICITEERD!! Wat is dat mooi zeg!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen