dinsdag 27 maart 2012

Explosionbox

Ik heb zowaar vandaag even in mn hokkie gezeten! Ik ben begonnen met het maken van een zogenaamde 'explosion-box'. Ik heb hem op zich al eerder gemaakt maar deze keer wordt hij wat groter en uitgebreider... De paperclipjes zijn omdat hij nog aan het drogen was; dit is niet iets wat blijft...
Zonder dekseltje...
En als je hem loslaat dan 'explodeert' hij dus open. En nu nog vullen met fotootjes en bloemetjes en knoopjes en frutseltjes. Helemaal leuk! Moet alleen nog even bedenken wat voor fotootjes want de meest recente foto's die ik heb zijn trouwfoto's en om die nou alweer te pakken... Nee, ik ben er heel even klaar mee en wil heel even wat anders!
Als er iemand leuke foto-suggesties heeft.... Ik houd mij aanbevolen!!!

4 opmerkingen:

  1. Foto's van Joris de kat en je kippen? Of heb je geen leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel benieuwd hoe het straks is als het af is!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast foto's van het nieuwe huis, een Voor en Na project? Of juist foto's van het oude huis nu het nog kan?
    Ben benieuwd wat het wordt!

    BeantwoordenVerwijderen