dinsdag 3 juli 2012

Agenda gepimpt

Ik heb voor t werk een agenda. Een oranje. En IEDEREEN heeft op het werk een oranje agenda. En dus vond ik dat ik de mijne best mocht gaan pimpen...
Stofje er om, kantje er op, tag, hartje, bloemetjes, knoopjes...
binnenkant even netjes afgewerkt met een wit kartonnetje en klaaaaaar :-)

Conclusie: ik kan eindelijk weer een klein beetje bij mn hobbyspullen...
Ik moet nog erg zoeken en ik moet elke keer dingen mee naar beneden nemen als ik wat wil doen maar goed; ik kan tenminste weer wat :-) En als het goed is komt vrijdag mijn bureau en dan kan ik gaan schuren en verven en daarna dan toch echt mn kamer in gaan richten!!
Zin in :-)

6 opmerkingen:

  1. Wat een lieffie de agenda van jou, zooo leuk met dat bruine ruitje!
    Fijndat je weer een beetje bij je spullen kunt.
    Sterkte met het inrichten van je kamer!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie agenda, en succes met inrichten van je hobbykamer.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naaa ja zeg! Kijk eens op mijn blog!
    Je hebt je agenda leuk opgepimpt!
    Volgende week bel ik je even weer voor Wiske.

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk geworden! Blij dat er nog iemand van het oranje is afgestapt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden! En fijn dat je eindelijk bij je spulletjes kunt. Had je mijn brief ook nog ontvangen trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen