maandag 3 december 2012

Smile

In september hebben mijn opa en oma een fotoshoot gehad. Of nou ja; mijn oom en tante hadden met hun trouwdag een fotoshoot met hun gezin, oma en opa en oma. En ja opa en oma zijn ook mijn opa en oma en dus jatte (kreeg) ik 2 foto's waarop mijn opa en oma samen op stonden. Eén heb ik heel gelaten, en één heb ik stukgeknipt om tot het volgende resultaat te komen:


Nou sneeuwt het hier vandaag en mijn licht is daardoor niet optimaal maar geloof me; pietluttig als ik ben: het paars is echt paars en de bloemetjes passen daar keurig bij. De paarstinten komen uit de das van mijn opa en de bruintinten uit het shirt van mijn oma. Jammer dat dit op de foto niet goed te zien is maar dit moeten jullie dan maar van mij aannemen haha

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie strakke lo, Rianne, en wat een prachtige bloemetjes.
    En wat staan je opa en oma leuk op de foto, knap stel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lo, je opa en oma staan stralend op de foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi geworden en het is een prachtige foto van je opa en oma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er prachtig uit Rian! Ik geloof je op je woord wat de kleuren betreft hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige layout Rianne!!
    Echt zo mooi gedaan, zowel de foto die heel is als die in stukjes zijn ontroerend mooi....
    Helemaal clean en simple daar hou ik van!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAt een leuke foto van je grootouders en mooi gescrapt, enne , ik zie het wel hoor dat die kleuren mooi met elkaar overeen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een ontzettend lieve page.
    Mooie foto ook van je grootouders.

    BeantwoordenVerwijderen