zondag 9 september 2012

Afscheid & verjaardag

Afgelopen week moest er een collega afscheid nemen op het werk. Helaas kon ik bij het daadwerkelijke afscheid niet bij zijn maar het voorwerk heb ik mij wel mee bezig gehouden. Samen met een collega maakten we er wat creatiefs van. Zij een "kwastenrol" voor gereedschap (die heel gaaf is geworden) en ik heb alle kaartjes van de collega's samengebonden tot dit boekje:

Gisteren was mijn oma jarig en die wist toch echt niets te vragen voor haar verjaardag. Een hint vragen bij mijn mam hielp ook niet maar uiteindelijk kwam die met "ze gaan straks weer naar de camping dus regel anders wat lekkers voor daar". En dus pimpte ik een glazen pot die we vulden met allerlei lekkers:


Verder ben ik heel druk met kleine kunstwerkjes voor in het toilet (je moet zo'n hokkie toch ook leuk maken). Er is er één af en de ander moet nog gemaakt. Zodra ook de tweede af is plaats ik ook hiervan foto's...

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boekje met die kaarten. Jij hebt vast een 'bind-it -all' ofzo.... Een heel goed idee. En wat een leuke pot voor op de camping. Je oma was er zeker erg blij mee, altijd leuk zo'n persoonlijk cadeautje!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig en orgineel boekje heb je gemaakt en ook het kadootje voor je oma vind ik prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie boekje is dat
    en je kadootje is ook heel mooi gemaakt!!

    groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei heel erg leuk! Die pot snoep is nog een leuk idee... een persoonlijk kadootje en nog nuttig tegelijk!

    BeantwoordenVerwijderen