zondag 16 september 2012

Fotoboek / kraamkadootje

Vandaag is het al weer een jaar geleden dat we getrouwd zijn... Dat is snel gegaan zeg!
Gisteren ontving ik van manlief een boeket in de kleuren en met de bloemen van ons bruidsboeket; alvast voor onze trouwdag. Lief he?

Vanmorgen zaten we bij een cabaretier in de kerk en daarna kwamen 's middags onze ouders, broers en zussen om de overgebleven taartjes op te eten die we in de vriezer bewaard hadden. Het was even spannend of ze nog lekker waren maar ze smaakten nog prima!

Afgelopen vrijdagavond mochten wij Lotte bewonderen en voor haar maakte ik ook weer een fotoboek die ik bekleedde met stof en pimpte in de kleuren en in de stijl van het geboortekaartje:
Hij is wel ERG roze geworden maar gelukkig viel hij in de smaak :-)



Nou het was een gezellige dag maar ik ben werkelijk KAPOT dus ik duik vroeg mn nestje in vanavond!

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gemaakt! Leuk kado zo!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Rianne dat heb je gaaf gedaan met dat geboortealbum leuk in de steil van het geboortekaartje .
    Nog gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    En wat is dit toch ook weer een prachtig fotoboek geworden, Rianne! Kan me voorstellen dat het in de smaaak gevallen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goede morgen van harte gefeliciteerd met je 1 jaar trouwdag en de foto boek heb je super mooi geweldig gedaan

    fijne dag
    groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie 1-jarig jubileum!!
    Wat een leuk fotoboek heb je gemaakt zeg!
    Geweldig hoeleuk het bij het kaartje past...
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met jullie 1 jarige huwelijk.

    Wauw wat gaaf album heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen