zondag 23 september 2012

Ieniemienieboekje

Via een Russisch blog (zie hier) kwam ik dit ontzettend schattige mini-boekje tegen. In totaal is hij 3x4cm! Samen met een vriendin ging ik gisteren aan de freubel.
Eerst maakten we de pagina's, die we vervolgens aan elkaar naaiden. En; zo verschillend als wij zijn, zo verschillend werden ook de boekjes..
Dit is die van mij geworden; ik besloot om hem 'dicht' te maken door middel van het lintje dat leek me praktischer voor wat ik in gedachten had
Hier nog even een plaatje van hoe ze allebei geworden zijn:
Uiteindelijk heb ik er een sleutelhanger aan gemaakt zodat ik hem bijvoorbeeld aan mijn werktas kan hangen. Schattig of niet dan?
Wat vinden jullie er van?

6 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk!
    Zoiets staat bij mij ook al een tijdje in de planning.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf geworden, Rianne. Leuk idee om 'm met een sleutelhanger aan je tas te hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk geworden Rianne :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En of dat schattig is!! Wauw ik vind het een hele leuke sleutelhanger...
    Lees jij Russisch trouwens?? Knap hoor ;-)
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief schattig boekje hebben jullie gemaakt zeg!!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen